9 comentarii
  1. eu am folosit un timp varianta veche,chiar eram obsedata,convinsa ,ca e the best,am luat prima oara din italia.dar dupa un timp,am observat ca totusi imi facea sa arat ca in masca.trebuie sa cer o mostra ,sa incerc.multumesc,te pup

    RăspundeţiȘtergere
  2. modniza - cu aceeasi impresie am "trait" si eu o buna bucata de timp:)
    incearca-l si vezi cum se comporta cu tenul!

    Sarbatori fericite!:*

    RăspundeţiȘtergere
  3. Si mirosul oribil ar mai fi un minus!:(
    Am fost tare curioasa de fondul asta de ten, dar parca tot mai mult imi place Colorstay.
    Te pup.

    RăspundeţiȘtergere
  4. ma bucur ca tie ti-a priit. mie chiar nu.. nu stiu de ce dar... intr-adevar e usor de intins & so on, dar mi se pare ca pe mine chiar ca arata ca o masca, mult mai heavy decat revlon colorstay. groaznic chiar. pot sa spun ca din prima clipa in care l-am aplicat pe fata, am simtit usturimi si mancarimi :( oribil. acum iar am de furca cu cosurile :( din pacate sunt cam intoleranta la toleriane, lucru suspect. te pup

    RăspundeţiȘtergere
  5. @ Anda - pana sa imi spui tu de miros nici nu fusesem atenta la acest detaliu. Intr-adevar nu e foartte placut mirosul, dar la produsul meu chiar nu e sesizabil, decat daca il mirosi foarte de aproape.:*

    @Doll - imi pare rau sa aud ca nu-ti prieste, inca o dovada in plus cat de diferit poate reactiona un produs la diferitele tipuri de tenuri. In legatura cu acneea - ai incercat effaclar duo?
    pe mine m-a surprins foarte placut, dar inca nu ii fac un review, vreau sa-i dau credit mai mult timp pt. o parere cat mai obiectiva:)
    :*

    RăspundeţiȘtergere
  6. Si mie imi place fondul asta de ten:D l-am achizitionat recent

    RăspundeţiȘtergere
  7. Era mai buna varianta veche?

    RăspundeţiȘtergere

Arhiva