15 comentarii
  1. Produsele din gama Anew, sunt intradevar bune...ma bucur ca ti-a fost de folos. Pupici

    RăspundeţiȘtergere
  2. L-as fi cumparat,insa nu l-am mai vazut in nicio oferta

    RăspundeţiȘtergere
  3. Ella, ai cumva o lista de ingrediente pentru produsul asta ? Sau o poza cu spatele ambalajului ?
    Pup !

    RăspundeţiȘtergere
  4. Ah, le-am gasit pe site-ul acela pe care l-ai postat mai sus :) Mersi !

    RăspundeţiȘtergere
  5. Nu l-am incercat si nici n-am mai auzit de el pana acum, insa descrierea ta suna chiar bine. Te pup!

    RăspundeţiȘtergere
  6. Nu l-am folosit. Ce limita de varsta are?
    Multumim de review, e foarte util!

    RăspundeţiȘtergere
  7. Daca e cineva interesata de tratament, maine seara dau ultima comanda din brosura de Campanie 07, produsul este la 52 lei, in urmatoarea brosura (C8) nu este la oferta. Daca e anuntati-ma pana maine!

    Betty - am aruncat cutia, dar ma bucur ca ai gasit ingredientele pe site. :*

    RăspundeţiȘtergere
  8. Diana - acesta este pentru toate varstele. :*

    RăspundeţiȘtergere
  9. Hmm...Pare ceva foarte folositor!

    RăspundeţiȘtergere
  10. Datorita review-ului tau am incercat si eu acest tratament. Am destul d multe urme de la acneee, mai ales in zona barbiei. sunt doar la prima saptamana de folosire.Si la mine actioneaza la fel ca si la tine. La inceput a pisact putin fata dupa ce am pus crema de fata dar apoi s-a obisnuit pielea. Am inceput sa vad ceva rezultate desi sunt la a treia folosire. Multumesc,Adelina

    RăspundeţiȘtergere
  11. Adelina - ma bucur enorm sa stiu ca ti-a fost de folos! Mult succes cu tratamentul! :*

    RăspundeţiȘtergere
  12. Ooofff si eu am pete in urma acneei si vreau sa incerc produsul neaparat, dar in C17 nu este produsul.:((( Oare cand o sa apara?

    RăspundeţiȘtergere
  13. buna ella! poti sa-mi spui te rog daca este indicat sa folosesc produsul si primavara? poate soarele sa aiba vreo actiune nociva asupra tenului in cele 8 saptamani de tratament? am cautat pe net mai multe referinte dar nu am gasit nimic legat de acest subiect. tu in ce perioada a anului ai folosit produsul? merci frumos!

    RăspundeţiȘtergere
  14. OanaB - vezi ca il gasesti in ofertele de reprezentanti cu 39.99lei

    @Anonim - daca pe timpul zilei folosesti o crema de fata, fond de ten care au protectie solara minim 15, cred ca esti suficient de protejata. Eu folosesc tratamentul ocazional, indiferent de anotimp. succes!

    RăspundeţiȘtergere
  15. cum se foloseste tratamentul?
    Dupa ce te demachiezi si iti dai cu tonic folosesti acest tratament sau inainte? Poti sami spui te rog?
    mersi:*!

    RăspundeţiȘtergere

Arhiva